communicate with customers, and accept payments online. or in store. Tools like these not only make the customer experience more seamless, it also makes running a business more efficient. 2. Tailor your communications to account for customers who have browsed extensive search and multimedia content It's not just a matter of technology. You also need to adapt your communications and personal interactions. One of the sales reps I dealt with during my vehicle search took us for a test drive and then sat us
down to talk about the car. He continued to tell me about the inspections they do for used cars, the attributes of the car we were looking for, and the dealership fax number list accolades, then printed out information for us, like the Carfax report. Le problème était que j'en savais probablement plus sur la voiture que lui et j'avais consulté le rapport Carfax pour ce véhicule sur leur site Web. J'étais prêt à obtenir leur meilleure offre et à la comparer à d'autres offres que j'avais déjà reçues d'autres concessionnaires.
Au lieu de cela, je me suis assis pendant environ 20 minutes de bavardage tout en devenant impatient. Puis, après m'avoir laissé assis seul pendant 10 minutes supplémentaires, il est revenu avec une offre qui n'était que d'environ 300 $ en dessous de leur prix publié. J'ai laissé le sentiment que j'avais perdu beaucoup de temps. In contrast, a competing dealer emailed me close-up photos of a few minor scratches on a vehicle I was interested in and sent me a very competitive offer sheet before seeing the car in person.